.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 26 februari 2018

sneeuwpop in de kersttuin

Vandaag geeft de sneeuwpop de kerststerren water. Ik heb voor de challenge bij crazy gekozen voor deze leuke digi. Hij is van de sponsor beccysplace en heet in-the-christmas-garden.
Omdat het thema van deze challenge is.. "gebruik rood" vond ik dit wel een leuke digi die bij dit thema past. Kerststerren zijn vaak ook rood toch :)
Ik had nog mooi papier liggen waarop ook kerststerren staan  dus dat kwam mooi uit.
Ik heb de digi ingekleurd met de Farber Castel Polychromos. Hierna uitgesneden met een nestebilitie. Ik heb er alleen voor gezorgt dat de bloemetjes niet die ronding kregen. Boven en onder heb ik de ijsrand geplakt en helemaal bovenop de kaart nog de ijskristallen. Een paar extra steentjes maken de kaart weer af.


groetjes Geesje


1 opmerking:

  1. Een wonderlijk geheel, een sneeuwpop met zoveel mooie bloemen. Leuke kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen