.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 14 februari 2018

Magnolia

Vamdaag heb ik voor jullie weer een nieuw kaartje, en dit keer met een echte stempel. Ik heb een doos vol met magnolias, dus die heb ik maar eens weer tevoorschijn gehaald... De reden?? Het thema bij inspirationdestination is dit keer een echte stempel en deze challenge is vandaag begonnen.
Ik heb dit keer weer een geborduurde kaart gemaakt. De stempel heb ik ingekleurd en daarna uit geknipt. Deze op een malletje geplakt wat ik in blauw uitgestanst heb. De hoekjes heb ik uitgeponst met de Marta Stuwerd pons,


Groetjes Geesje

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart in blauw-geel. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi dit kaartje Geesje, wat een mooi ingekleurd Tikdaatje erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuke kaart Geesje!
    Ik ken dat wel haha, kheb ook nog magnolia's in de la liggen en nog nooit gebruikt, ook dat nog;)

    BeantwoordenVerwijderen