.

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 16 februari 2018

kerst op de zuidpool

Vandaag weer een kerstkaartje. Dit keer heb ik een kaartje gemaakt voor de challenge op Winterwonderland. Ik heb als achtergrong designpapier gebruikt uit een groot blog. Hierop heb ik de grote kerstboom van Marianne Design geplakt en beplakt met steentjes, Vervolgens de vallende ster erop geplakt, een ijsrand en de kerstbloem met dennentakjes van Marianne Design.
De iglo heb ik van internet geplukt. Boven de iglo de sterrenkrans gezet.
Voor de iglo de twee kleine pinguins, die ik ingekleurd heb met de Farber Castel Polychromos. En verder heb ik nog een beetje "sneeuwkorreltjes" gebruikt. De digi heet Polar Fun en is van imaginethatdigistamp.


mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje



6 opmerkingen:

  1. Such a pretty Wintery scene you create Geesje!! I'm honored to sponsor this special tribute challenge. I invite you and your team to come enter your "Imagine That Digsitamp" cards over in my Year-Round Link Up. We draw winners every 15 entries :) Hope to see you there.

    ♥Kris
    https://imaginethatdigistamp.blogspot.com/2017/12/customer-link-up-is-back.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. so pretty!! Thank you for sharing with us at Penny's Paper Crafty Challenge this week.
    Have a great day!
    Hugs,
    Jill ~ DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Those little penguins are too cute! And you've created a beautiful white winter wonderland for them, as well. Thanks for sharing at PPCCB! Becca=DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sweet card!! Thanks so much for participating in our IMAGINE THAT! DIGISTAMPS challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen