.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 3 oktober 2017

kerstfeest in het bos.

Op de een of andere manier is er iets fout gegaan met de programmering van mijn blog, dus loop nu even behoorlijk achter.... Dus maar even een inhaalslag maken. Sorry voor de te late posten.

De eerste kaart die ik wil laten zien is een kerstkaart... ik noem het maar Kerst in het bos.
De digi die ik gebruikt heb is van eureka-stamps en heet happy-holidays-animals,
Ik heb de digi ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. Toevallig had een net een leuk papierblog gevonden/gekocht en dit was hier heel geschikt voor vond ik zelf. Het kraftpapier heb ik achter elk stukje papier gezet om een accent te geven. Verder heb ik ook de stamskes allemaal uitgestanst met kraftpapier. Zo kon ik er een mooi geheel van maken. De malletjes zijn allemaal van Marianne Design. Een paar extra steentjes maken de kaart af. De kaart heb ik gemaakt voor
crafterscafeblog/ Het thema daar is stansen en/of ponsen.


Mijn kaartje doet mee bij:

Groetjes Geesje


2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten laat je weer zien! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A super christmas card and I love your kraft pine cone die cuts. Thank you for joining in at Christmas with the Cuties x

    BeantwoordenVerwijderen