.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 17 oktober 2017

fijne sneeuw-kerstdagen

Weer een kerstkaartje gemaakt. Dit keer met Bugaboo digi's
Ik heb dit kaartje gemaakt voor thehollyandivychristmas. De digi's heb ik ingekleurd met de Farber Castell Polychromos.  Het zijn twee digi's die ik samen op één kaart gezet heb. De digi met bankje heb ik uitgesneden en daaromheen een malletje geplakt, uitgestanst uit goud papier. Verder heb ikals dwarsbalkje een bandje gebruikt. Er voor nog een bloemetjes geplakt. Voor de digi heb ik een tweede digi van een pinguin geplakt en erachter nog een kerstboompje.

mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje

3 opmerkingen:

  1. Weer een schitterend kerstkaartje geesje, met wel een heel schattig en moi ingekleurd stempeltje
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gecombineerd Geesje ! En mooie kleur! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely layout and a very sweet image. Thank you for playing at Christmas at Sweet Stampin'. Tracey

    BeantwoordenVerwijderen