.

Free background from VintageMadeForYou

zondag 30 juli 2017

kerstboom versieren

Er is weer een nieuwe challenge begonnen bij craftyfriends. Ik heb voor deze challenge ook een kaartje gemaakt. Ik vond de giraffe zo leuk dat ik daarmee gewerkt heb. Ik heb haar ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. Ze heet Merle en is van Beccy's place, onze sponsor.
Ik heb de achtergrond van Joy Craft genomen, daar de digi op geplakt....deze staat in een frame van Marianne Design. Verder heb ik de kaart versierd met malletjes van Marianne Design ( boom en vos) en sneeuwsterren van Joy Craft. Een kantje en steentjes maken de kaart af.


mijn kaartje doet mee bij:

Groetjes Geesje



1 opmerking:

  1. Hallo liebe Geesje,
    eine tolle Karte hast du gestaltet. Die Giraffe ist so goldig mit der Lichterkette. Ganz liebe Sonntagsgrüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen