.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 7 april 2018

giraffe

Ik heb vandaag een kleine giraffe voor jullie. Het achtergrondpapier had ik gelukkig nog. Hierop heb ik een kantje geplakt. Daaroverheen de mooie mal van Marianne Design, Deze keer uitgesneden met kraft papier. Weer eens heel iets anders. Hierop heb ik de giraffe geplakt, ingekleurd met de Farber Castel Polychromos. Verder heb ik van Craft emotion takjes uitgesneden en boven in de hoek geplakt, samen met een bloemetje. Rechts onder heb ik nog andere takjes geplakt. Deze zijn van Marianne Design/ Als laatste nog een paar strasssteentjes erop gezet. De digi is van OddBall. De kaart is voor de challenge bij: creativecraftcottage


groetjes Geesje



1 opmerking:

  1. Na da warst du ja wieder urfleißig liebe Geesje...die kleine Giraffe gefällt mir besonders gut..
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen