.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 31 januari 2018

Van harte gefeliciteerd... 4 jaar

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij inspirationdestination. Het thema is "alles gaat".
Ik heb dit keer een verjaardagskaartje gemaakt. Het papier komt volgens mij van Joy. Hierop heb ik een kantje gezet en daarop een strikje. De digi heb ik ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. Vervolgens uitgesneden en op een rode ondergrond geplakt. Eronder nog een stempeltje van "harte gefeliciteerd" gezet.


Mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit verjaardagskaartje Geesje...mooi en vrolijk designpapier heb je gebruikt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en vrolijke kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh goodness, that cake really does look good enough to eat! Wonderful colouring and perfect paper to make a fabulous birthday card! Thanks for sharing it with us at Penny's Paper-Crafty Challenges!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a lovely colourful card. Your lace is beautiful. Thanks for joining us at The Paper Shelter challenge. Hope to see you again.
    Patsy - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soo sweet!! I love it! Thanks for playing with us at TPS this week! Good Luck!! Hug Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card!! Thanks so much for participating in our IF YOU GIVE A CRAFTER A COOKIE... challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen