.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 1 januari 2018

Geluk

Bij friendship-challenge is een nieuwe challenge begonnen met als thema "Geluk" Daar moest iuk eerst even over na denken, want zo gemakkelijk is het niet om daar een leuke digi voor uit te zoeken. Maar goed... ik heb er 2 gevonden. Eentje voor nu en eentje voor de reminder op de 28ste. Het papier komt uit een blok en vervolgens heb ik de digi geprint en ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. Daarna uitgesneden met een mal van Marianne Design. Vervolgens heb ik gewoon groen papier genomen om daar de driehoekjes uit te snijden. Onderop de kaart heb ik een lintje geplakt wat ik al heel lang had, en nu dus goed van pas komt. Nog een paar klavertjes 4  en vlindertjes erbij en klaar. De sketch die ik gebruikt heb is van Cheerful sketches.


groetjes Geesje



1 opmerking:

  1. Hallo meine Liebe...
    .. ich möchte mich hier nochmals bei dir für deine Unterstützung im Team Friendship bedanken - ohne Euch würde es nur halb so viel Spaß machen.
    DANKE SCHÖN
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen