.

Free background from VintageMadeForYou

zondag 15 oktober 2017

voor jou

Vandaag heb ik weer een paar kaartjes voor jullie. De eerste is een kaartje wat ik gemaakt heb voor
abitmoretimetocraft. Het designpapier komt dis ook van Lozzy. Ik heb Lives en Fall gebruikt.
Daarnaast heb ik een digi gebruikt van Coni  welke ik heb ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. Verolgens heb ik de digi uitgesneden met een malletje van Marianne Design. verder heb ik een takje in de hoek gezet en daarop een eekhoorntje uitgestanst. Het extra vlindertje en de steentjes maken de kaart af.


Groetjes Geesje

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattige digi. Schitterend ingekleurd! Je hebt het er maar druk mee vandaag ;)
    Groetjes Grietje
    Grietje's Kaartenhoekje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorable card Geesje...Hugs Lozzy x

    BeantwoordenVerwijderen