.

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 20 oktober 2017

kersttafereeltje in het bos.

Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie wat ik gemaakt heb voor de challenge bij crafting-with-friends. De digi die ik dit keer gebruikt heb is van Moonflower. Ik heb haar ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. Ik heb achtergrondpapier gebruikt van een blokje en hierop een kantje geplakt, daarop een doily en als laatste de digi. Op de doily een vlindertje geplakt en voor de digi een paar hertjes van Marianne Design. Verder heb ik nog een beetje sneeuw van Viva gebruikt.


Mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje



2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en leuk die hertjes erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card. Thank you for joining in the Dress Ups challenge at Incy Wincy Designs.

    BeantwoordenVerwijderen