.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 17 januari 2017

sneeuwwitje

Vandaag heb ik voor jullie een kaartje wat ik gemaakt heb met een digi van Moonflowers.
Ze heet Lilly Snow White. Ik heb haar alleen andere kleuren gegeven. Ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. De digi heb ik op een malletje geplaatst van Marianne Design. De bloemen en blaadjes zijn van Joy Craft. En verder heb ik de kaart versiert met steentjes en een kantje

Mijn kaartje doet mee bij:
Groetjes Geesje


                                                       

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart! De steentjes geven ook zo'n leuk effect. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello again, another beautiful card. Thank-you for joining us at the Crafting with an Attitude Challenge 'Anything Goes' January 2017.
    Nicola DT Amethyst Lily Designs

    BeantwoordenVerwijderen