.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 16 januari 2017

glijden maar.

Daarnet een kaartje geplaats "aan het strand" en nu weer een winterkaartje. Groter contrast gaat ook al niet :)
Voor de challenge bij crafterscafeblog heb ik een winterkaartje gemaakt. Het thema is daar Fotoinsperation. ( zie blog)  De sponsor voor deze keer is decossesdynamitedoodles. Ik heb voor deze challenge een digi genomen van imaginethatdigistamp. De Dog sledding, ingekleurd met de Farber Castell Polychromos en deze verwerkt op het papier van Decossesdynamitedoodles. Wat ik gebruikt heb is: sentiment...."in de sweetness of friendship"en de papiertjes zijn: "snow much fun" en 2 papiertjes van feeling frosty "let es snow"
Daarnaast heb ik het bomenmalletje van Marianne Design gebruikt. en nog een stikkerrand als afwerking van de kaart.

mijn kaartje doet mee bij:
Groetjes Geesje



5 opmerkingen:

  1. Lovely card Geesje, this is one of my favourite images, thanks for sharing with Imagine That! Wendy DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sooo pretty and CUTE!! Loving those trees and the way you did the snow and border with snowman paper. Awesome job Geesje!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Adorable card! Thank you for joining us at Imagine That! Creative Playground!
    ~GDT Sherry x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful winter themed card! Thanks for linking up to our challenge at Imagine That! Creative Playground! Helene, Imagine That! blog DT.

    BeantwoordenVerwijderen