.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 2 november 2016

Herfst

Nog een herfstkaartje. Dit keer heb ik een digi gebruikt van Aurora wings. Het papier heb ik uit Duitsland mee gebracht. Ik vond dit zo mooi bijpassend. Ik heb de digi ingekleurd met de Farber Castell Polychrome potloden. De digi heb ik op een malletje van Marianne Design gedaan ... een kantje eronder en een paar strass steentjes en vlindertjes ter versiering.
Ik heb het kaartje gemaakt voor de challenge op pearlysparkleschallenge

mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje

4 opmerkingen:

  1. Another gorgeous card! Thanks for joining at Lemon Shortbread: Anything Goes
    Hugs
    Dewi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful, Geesje! Love the vintage colors and gorgeous die cuts and lace. Thanks so much for joining ATG Challenge at Aurora Wings. xxD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a pretty card, Geesje! The color palette and the beautiful die cut frame are stunning. Thank you for joining our ATG challenge at Aurora Wings. Mitzi xx

    BeantwoordenVerwijderen