.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 21 mei 2016

zeemeermin met vriendjes

Vandaag is er een nieuwe challneg begonnen bij creativecraftcottage.
Het thema is.... inclusief een dier. Nou dat is volgens mij wel gelukt. Ik heb een digi gebruikt van Delicious Doodles ( een van de sponsors)  De digi van zeemeermin heb ik eerst helemaal ingekleurd en daarna heb ik de digi nog twee keer gedrukt en daarvan de diertjes uitggeknipt en opnieuw op de digi geplakt.
Ik heb papier van Joy gebruikt endaarop een doily, dan het plaatje erop en daarbij dan nog met de mallem van Marianne Design de kaart verder op gesierd. Nog wat steentjes erbij en de kaart was klaar.

Heute fangt wieder eine neue Challenge bei creativecraftcottage.an. Dass Thema.... da muss ein Tier bei auf der Karte stehen. Ich habe eine digi genommen von Delicious Doodles. ( ein von de sponsors) Diese dogo habe ich 3 mal gedruckt. Einmal total genützt und dann noch zwel mal das kleine Tier extra genommen. Das Papier ist von Joy, Dan eine doily drauf en dan dass Digi. Darauf dann die zwei kleine extra Tiere und weiter habe ich noch Stanzteile von Marianne Design und Steunchen genommen.      

mijn kaartje doet mee bij:
Groetjes Geesje

brownsugarchallenge

3 opmerkingen:

  1. Hallo liebe Geesje,
    deine Karte gefällt mir sehr gut. Sie ist wunderschön gestaltet. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Und wieder eine super süße Karte liebe Geesje...
    Wünsch dir einen schönen Sonntag.
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Another great entry! TFS it with Brown Sugar Challenge~

    BeantwoordenVerwijderen