.

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 26 november 2015

rood wit

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie wat ik gemaakt heb voor het challenge blog van mariannedesign.
Op het challengeblog was ik de vorige keer uitgekozen om Gast Designer te zijn voor de nieuwe challenge, wat ik natuurlijk graagt wilde doen.
Het thema voor deze twee weken is een kerstkaartje in rood wit. En natuurlijk gemaakt met materiaal van Marianne Design.
Ik heb een ouder snoesje  genomen en verder heb ik natuurlijk alle mallen van Marianne Design gebruikt.

Heute eine Karte, welche ich gemacht habe für dass Challengeblog von mariannedesign
Vergangene Monat war ich gewahlt für Gastdesiger. Deswegen dürfte ich diesmal also Gast designer sein. Dass Thema für der ankommende 2 Wochen sind "ein Weiohnachtskarte mit als Thema Rot/Weiß. Ich habe ein ältere Snoesje genommen und weiter natürlich nur Marianne Design Mallen genützt.


Groetjes Geesje

2 opmerkingen:

  1. Mooi !
    Prachtige mallen en erg leuk met het lintje er doorheen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Und wieder eine wunderschöne Karte...
    Wünsch dir ein schönes Wochenende...
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen