.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 3 februari 2014

blauw-groen

 Vandaag een remember voor http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/....
Tussen alle Valentijnkaartjes die over Blogs vliegen dus ook een ander kaartje.
Bij Cheerful is een Challenge met een prachtige sketch van Terry.
Er zijn weer prachtige prijzen te winnen, dus ik zou zeggen, doe gezellig mee.
Heute habe ich wieder ein remberkarte für http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl.....
Zwisschen alle Valentinkarte wie jetzt über Blogs fliegen auch mal ein andere Karte.
Bei Cheerful ist wieder ein schöne Sketch von Terry.
Und da sind wieder schöne Preizen zu verdienen :).... also macht allen wieder mit :)


 
groetjes Geesje

9 opmerkingen:

  1. een heel mooi vrolijk kaartje Geesje.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, Geesje, die Karte sieht wieder wunderschön aus
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je gemaakt. Ik vind de kleuren super bij elkaar!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje, lekkere spetterende kleuren Geesje!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow schon richtig für den Frühling...süß geworden.
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Geesje dank je wel voor je prachtige dt kaartje voor het "Cheerful sketches Challenge Blog.

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo liebe Geesje,
    eine wunderschöne Bestiekarte hast du gestaltet. Ich bin ein großer Fan der Besties und ich freue mich das es einen deutschen Bestieblog geben wird.
    Vielen Dank für den Hinweis zum DT Team Call. Das werde ich mir mal genau durchlesen. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen